Friday, April 17, 2015

Baju Raya 2015

Assalamualaikum,

Hari nie macam aktif semacam ja dok tengok design baju raya tahun nie. Excited macam mana ntah. Kalau Encik Fasya belanja lagi suka!!!

1. Kebaya Pahang

Nie design Buttonmybuttons memang aku suka sgt2! Memang sesuai utk aku yg berbadan pear nie! Tapi org kuruih tinggi pon lawa. 

Checkout harga kat www.buttonmybuttons.com


2. Jubah/Abaya

Nie pon cantik dari Collection Jovian for Zalora nie. J Abaya Janiya.
Simple & cantik.


3. Kurung Modern

Tengah survey harga untuk songket tabur dan thai silk untuk buat kurung modern macam nie. Memang tengah diet sebab nk pakai baju kebaya dan kurung modern this year. Haha.



Warna-warna pastel macam nie aku suka. So, x nampak menonjol sgt & nampak sweet jer nanti. Ewah2 kena g memujuk rayu Encik Fasya nie... Haha..


Nie pilihan warna yang mungkin aku pilih.

Okay, hampa lagu mana pulak? Muahaha. 

Okayla.. Nanti pulak aku share benda lain. Benda yang hampa excited nk tahu jugak pasal nk matching2 nie. 

Sekian dulu,

Wslm,

Irina

No comments:

Post a Comment

Followers